Malin Bergendahl

Alla inlägg under mars 2013

Av Malin Bergendahl - 11 mars 2013 16:40

Hej, alla ! 

Väldrigt härligt med en day oss, alltså studiedag, har ändrat om på skrivbordet, jag hittat till allt i alla fall denna gången. Min inväntande Iphone (4) har inte kommit än så jag hoppas verkligen att den kommer antingen imorgon eller på onsdag. Vill verkligen ha den nu!

En sak är säker jag måste hämta mer insperation till min blogg ifrån andras, så som temat, det ska vara ganska lika och intressanta innehåll. Just nu skriver jag bara saker som jag vill ha sagt, men det blir nog bra med det . 

Den underbara restaurangen vi har i skolan, när vi hade gäster där och vi skulle servera det var hur kul som helst, vill gärna göra det flera gånger, det var helt annat än vad jag kunde tänka mig. 


 

Presentation


Tjo, jag är en tjej på 16 vintrar snart 17, denna bloggen kommer att handla om allt möjligt, det kommer att komma inslag av kändis skvaller med bilder/video, lite roliga youtube klipp, allt som jag har varit med om och lite till.
Ni får komma och kommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards