Malin Bergendahl

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Länkning !

Av Malin Bergendahl - 18 november 2012 20:41

Tjo alla !

Skulle började med att det var ett tag sen man skrev nått och att tiden bara flyter på och snart har man gått en hel termin på väggaskolan och mina betyg verkar gå emot G, ska ha utvecklingsamtal på tisdag och tandläkaren på torsdag även om att det inte var så mycket att skriva om men i alla fall jag tycker att ni kan lyssna på Jean-Pierres nyaste låt, fett nice är den, :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Bergendahl - 9 april 2013 16:30

Hej !  Nu ska jag berätta om en sida som jag verkligen gillar, och det är ingen mindre än Blingit.se, där kan du hitta väskor, smycken och andra saker till henne eller honom.  Förutom att dem säljer eget så säljer dem även kända varumärken, Like ...

Av Malin Bergendahl - 11 mars 2013 16:40


Hej, alla !  Väldrigt härligt med en day oss, alltså studiedag, har ändrat om på skrivbordet, jag hittat till allt i alla fall denna gången. Min inväntande Iphone (4) har inte kommit än så jag hoppas verkligen att den kommer antingen imorgon eller ...

Av Malin Bergendahl - 22 februari 2013 17:17


Tja!,  ... Vet inte vad jag ska börja eller vad man ska säga om vissa saker, ska inte säga så mycket här men  det kommer ju ut någon gång i alla fall.  Det var ett tag sen man skrev i alla fall, snart blir man en ägare till en iphone 4, bättre ...

Av Malin Bergendahl - 30 januari 2013 18:31


Tja alla!# Det var ett tag sen man skrev men i alla fall just nu känns det som om att man inte kommer någonstans med allt, det är så segt så det nästan inte finns. Har bara ett få komplietteringar* till i Haccp alltså egenkontrollen och samt meje...

Av Malin Bergendahl - 20 januari 2013 18:17


Tja, alla!# Upptagen med skolan och man har inte haft mycket tid med denna blogen, har haft det i huvudet att logga in och skriva nått för att få bloggen lite levande, men jag lyckades inte..?! Inte som jag ser det i vart fall men är mest aktiv p...

Presentation


Tjo, jag är en tjej på 16 vintrar snart 17, denna bloggen kommer att handla om allt möjligt, det kommer att komma inslag av kändis skvaller med bilder/video, lite roliga youtube klipp, allt som jag har varit med om och lite till.
Ni får komma och kommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards