Malin Bergendahl

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Snart jul !

Av Malin Bergendahl - 16 december 2012 13:46

Hey alla! 

Det var ett tag sen men nu ska jag skriva lite, två eller fler saker det vet jag inte men jag rekommendera verkligen 'Kate Perry, the movie'-'Part of me', den handlar om hur hon blev den hon blev, helt fantastiskt !

Nu tar jag ett dumt exempel men Justin Bieber han blev bara upptäckt via Youtube av en slump och blev känd, Kate perry har verkligen jobbat med det ifrån en kristen familj och kört sitt race, med många motgångar som blev med ljusare tider. Ni kan se klippet nedan. (:


Men i alla fall snart jul och jag har bara några saker kvar i skolan, så jag satte mig och skrev ner det som ska göra med, det blev en del och på torsdag ska man få sitt gymkort.

Längtar efter det, fins julklapp med, känner det med att man är intresserad, fett nice.

Just nu ser det ut som kriget på skrivbordet och jag vet ännu en gång inte vart jag ska sätta allt, ska ringa till tandläkaren med, ska inte till dem på fredag som dom hade tänkt.

Hoppas att ni får en fin söndag ! -♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Bergendahl - 9 april 2013 16:30

Hej !  Nu ska jag berätta om en sida som jag verkligen gillar, och det är ingen mindre än Blingit.se, där kan du hitta väskor, smycken och andra saker till henne eller honom.  Förutom att dem säljer eget så säljer dem även kända varumärken, Like ...

Av Malin Bergendahl - 11 mars 2013 16:40


Hej, alla !  Väldrigt härligt med en day oss, alltså studiedag, har ändrat om på skrivbordet, jag hittat till allt i alla fall denna gången. Min inväntande Iphone (4) har inte kommit än så jag hoppas verkligen att den kommer antingen imorgon eller ...

Av Malin Bergendahl - 22 februari 2013 17:17


Tja!,  ... Vet inte vad jag ska börja eller vad man ska säga om vissa saker, ska inte säga så mycket här men  det kommer ju ut någon gång i alla fall.  Det var ett tag sen man skrev i alla fall, snart blir man en ägare till en iphone 4, bättre ...

Av Malin Bergendahl - 30 januari 2013 18:31


Tja alla!# Det var ett tag sen man skrev men i alla fall just nu känns det som om att man inte kommer någonstans med allt, det är så segt så det nästan inte finns. Har bara ett få komplietteringar* till i Haccp alltså egenkontrollen och samt meje...

Av Malin Bergendahl - 20 januari 2013 18:17


Tja, alla!# Upptagen med skolan och man har inte haft mycket tid med denna blogen, har haft det i huvudet att logga in och skriva nått för att få bloggen lite levande, men jag lyckades inte..?! Inte som jag ser det i vart fall men är mest aktiv p...

Presentation


Tjo, jag är en tjej på 16 vintrar snart 17, denna bloggen kommer att handla om allt möjligt, det kommer att komma inslag av kändis skvaller med bilder/video, lite roliga youtube klipp, allt som jag har varit med om och lite till.
Ni får komma och kommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards