Malin Bergendahl

Alla inlägg under november 2012

Av Malin Bergendahl - 18 november 2012 20:41

Tjo alla !

Skulle började med att det var ett tag sen man skrev nått och att tiden bara flyter på och snart har man gått en hel termin på väggaskolan och mina betyg verkar gå emot G, ska ha utvecklingsamtal på tisdag och tandläkaren på torsdag även om att det inte var så mycket att skriva om men i alla fall jag tycker att ni kan lyssna på Jean-Pierres nyaste låt, fett nice är den, :D



Av Malin Bergendahl - 15 november 2012 19:26

Tjo alla, 

Igår vann Sverige för en gång skulle emot England, det var inte illa pinkat av Zlatan heller, skit fint mål det sista dock.

Men i alla fall man blir helt piffpoffpaff* av Blekinge trafiken, satt i bussen i två timmar bara för att komma hem. 

Sen när man gick av bussen var man helt borta, snacka lost in space, sen var man hungrig, pissnödig och ont i huvudet.

Men man ska inte klaga och jag  tycker inte att folk ska klaga när det gäller att man kommer hem ''Sent'', dom som går i skolan där i närheten, det som får en att komma tillbaka till skolan är att man går i en fin klass inte som högstadiet. 

Det går inte att jämnföra, det kan jag säga med en gång, men just nu sitter man och lyssnar på musik och jag vet att jag inte är så aktiv i denna bloggen, jag brukar komma hem sent och jag klagar inte, jag är van vid att komma hem sent och att stiga upp tidigt, väldigt tidigt, vissa dagar så kan man sova minst 24 timmar, så trött. 

Men det blir nog bra med det, hejrrå.


 




Av Malin Bergendahl - 11 november 2012 15:29

Hej  alla, 

Idag är det kallt ute och jag har inprincrip gjort det jag skulle göra och nu har jag till och med mer plats att rita på, på skrivbordet dock. 

Men i alla fall igår bakade jag kärleks mums, skulle egentligen göra det idag men jag gjorde det igår, men dom blev hur bra som helst, fick ett bra betyg på dem med. 

Nu har man till och med fått tilbaka sin gamle vän, Marlene, har varit ovän med henne i ca ett halv år, men det slutade lycklgit i alla fall! (: Nu är man 100% igen! 

Av Malin Bergendahl - 3 november 2012 13:53

Hey, 

Kallt ute, har varit vaken i ca 1 timme, har varit ledig i en hel vecka och det känns helt okej just nu med.

Idag hoppas man på vinst mellan Hv71 och SAIK, klockan 16:00, Kom igen nu Hv71 ! 

Imorgon spelar Mjällby Aif och IFK Norrköping, håller på maif, absolut sista matchen detta året sen synes vi på strandvallen nästa år, /våren.

Nu har strax alla löv fallit och jag skulle egentligen bara skriva en sak, att jag är tacksom om folk skulle vilja förlja mig på twitter, hade en annan innan men den blev hackad, men jag har nytt hopp om denna: https://twitter.com/Mallathii


 

Av Malin Bergendahl - 2 november 2012 12:26

Hey, alla! 

Hoppas att ni har haft det bra, det var verkligen kallt sista biten av dagen igår, men det stoppade inte Mjällby matchen även om det regnade och blåste så var det inte så kallt i alla fall.

Igår tog dom emot Elfsborgs If, starkt lag och det var ju inte så onväntat att vi skulle förlora emot dem men det blev 2 - 3, och jag hoppas på att det skulle bli 3 - 3. Det såg verkligen ut som det med.

Det ser ut som antingen Elfsborg eller Malmö som kommer att ta guldet och jag hade hoppats på Bk Häcken skulle ta det men jaja. 

Jag är väldigt glad att Mjällby kommer med Allsvenskan 2013, det är klart och vi kan ta och tacka Åtvidaberg för det! (:

Elitseren gick det åt skogen det med Hv71 förlorade emot Växjö Lakers med 3 - 4, efter straffar, men Hv71 tappar inget på det och leder forfarande tabellen med 4 poäng, och jag hoppas att dom håller i sig där, för jag vill verkligen att dom ska vinna men det återstår att se.

Denna bloggen verkar va en sportblogg efter detta inlägget, men denna gången får det vara det, nästa gång blir det nått annat men jag hoppas att ni gillar det i alla fall! (: 


 

Av Malin Bergendahl - 1 november 2012 12:43



Ska försöka lära mig och ladda upp bilder och det går sådär men det ska jag snart kunna!

Tror jag vet hur man gör nu, fett nice !


 

Av Malin Bergendahl - 1 november 2012 12:37

Tjo alla ! 

Detta är mitt första inlägg och jag tror att denna sidan passar mig bra, eftersom att jag tröttnade på dom andra blogg sidorna, där man kunde starta egen blogg, men det blir nog bra med det i vart fall.

Denna bloggen kommer att handla om lite allt möjligt sådär men jag kommer skriva vad jag har varit med om, saker som väntar på att bli gjorda, kändis skvaller, vad jag hissar och dissar, det blir mycket varierande, men jag hoppas att ni kommer att gilla det i alla fall.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjo, jag är en tjej på 16 vintrar snart 17, denna bloggen kommer att handla om allt möjligt, det kommer att komma inslag av kändis skvaller med bilder/video, lite roliga youtube klipp, allt som jag har varit med om och lite till.
Ni får komma och kommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards